orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Sunday, March 6, 2011

happy besday mom!!!!!

hari ini 6.3.2011
hari jadi mom aku
happy besday to u..
happy besday to u...
happy besday to u mom...
happy besday to u...

my mom : Pn.maryam@zaimah binti abu bakar

mom
selamat menyambut hari lahir..
anak mu yang nakal ini
mendoakan mom di kurniakan kesihatan yang baik..
di kurniakan umur yang panjang...
di kurniakan rezeki yang melimpah ruah...
dan apa saja yang baik2 untuk mom...

mom..
syukur aku mempunyai ibu seperti mu..
pandai masak, kelakar, penyayang,tak kuat membebel..hehehe
dan segala-gala yang kau miliki...
aku bersyukur sesangat...
Alhamdulillah...
i luv u mom...
luv u so muchhhhhhhh....
(''-'') chayok!!!


No comments:

Post a Comment