orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Tuesday, January 25, 2011

5 SaHaBaT

5 sahabat
bersama-selamanya...
dari sem 1 sampai kitaorang grad!!!
zaman kolej
orang kata kami nie..
geng mafia!!!!!
mana ada la...kami nie baik la...
tak kenal maka tak cinta...
betul x???
kemana-mana kami pasti berlima...
suka.. duka.. sedih... kami lalui bersama sepanjang
di KYT...

satu rumah
satu course
satu...apa-apa aja la....

baity
dah kawen dah..dah ada anak dah pon sorang...

yana dan ayu
yana dah kawen dah..dah ada anak dah...
ayu lak..insyaAllah tak lama lagi....tengah tunggu kad kawen je..
hehehe

jue
blum kawen..
tak tahu dah ada bpren ke tidak...

rindunya zaman muda-muda dulu(ni pun muda lagi)
takkan lupa...
bila lagi kita berlima nak bersua muka??
(''-'') chayok!!!!!



3 comments:

  1. hai mek da byk gmbr2 kite org ngan mg ek...aku sendiri pun xingat dh mase ane ambik gmbr ngan ayu tu...bgs2...dalam ramai2 geng kite mg paling nakal skali...btl x???

    ReplyDelete
  2. liyana: hahaha...ada la jugok..tapi rasa ada banyok lagi...x tahu pah mana..aku baru nok kutip ngan mu semua...aku nakal? mana ada la..aku baik la..nakal sikit2 jerk....hahahahaha

    ReplyDelete
  3. aku pun xtahu mane hala dh gmbr lame...zaman2 dulu mane ade kamera canggih yg blh simpan gmbr byk...dulu simpan dlm pendrive pahtu xtahu mane hala dh duk...dulu kan main cuci gmbr guna negatif ye...heheheh eleh nakal sikit sungguh...paling nakal skali ade ah...dang paling org geruni....hahahaha

    ReplyDelete