orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Monday, January 31, 2011

tahun baru cina

khamis nie raya cina...
semua abang,kakak dan adik aku balik
kampung pulau rusa...
lama dah kami tak berkumpul ramai-ramai...
aduhai..mesti meriah giler....
ngan gelagat semua orang....
happy nya akuuu.... ;)
orang yang paling gumbira mesti
Bonda aku....
yee la..semua anak-anaknya balik...
aku n k.na orang paling sibuk kena duk kat dapur...
biasa la tue..sebab masing2 dah ada anak...
aku jer lom ada rezeki...
k.na aku lak..lom ader calon lagi...hehehe
pepe pon..x sabo nak balik pulau rusa...
setiap kali balik mesti tak puas...
bila pandang wajah mak aku...
pandang pokok rambutan mak sedara aku...
aper-ape ajer la....hehehe....
(''-") chayok!!!!

No comments:

Post a Comment