orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Thursday, January 27, 2011

aku @ yana



satu course
satu umah...
sama-sama grad..
sama-sama tembam...
beza aku n yana..
aku tinggi dan yana pendek...
hahahaha...
tak caya..korang tgk...
aku dah kata...aku lagi tinggi dari yana
korang dah caya kan..kan...
kami masih lagi berhubung lepas kawen
sampai sekarang...
tapi dah jarang dah jmp...
yerla masing2 dah berkeluarga...
tapi baru2 nie jumpe..still sama la..
tetap tak tinggi2...hahahaha
na, jgn marah aku...
saja jer nok gurau ngan mu..
ingat x zaman merempit..
besh..besh...
ada 2 3 gambar lagi...
jom layannn...

muka pun hampir sama..hahahaha

nia masa yana kawen nie...



1 comment:

  1. amboi2....bakpe buh gmbr tu nye udoh la...letok gok gmbr come2 sikit...ye la mg tinggi, tp xla tinggi byk ngak...aku rendah sikit je...beza skt mg kurus n aku gemuk hahahahah....
    muke kite mane same...mg putih aku gelap gelita...wawawawa....
    nk pkai benda la nk suh putih ah....

    ReplyDelete