orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Wednesday, January 26, 2011

Nyamuk!!!! aku benci ko!!!!!

adui la...
semalam tak leh tido la...
nyamuk banyak giler umah aku....
aku dah pasang ubat nyamuk...
pun ada lagi duk berterbangan dekat telinga aku...
hayai....kurang asam betul la nyamuk nie..
aku dah la alergi nyamuk...
naper ko tak gigit laki aku kat sebelah...
aku jugak ko nak gigit....
pagi nie abis tangan,kaki aku ada bintang2 merah...
ko la punya pasal nie nyamuk...
tapi siap ko...magrib nati aku beroperasi...
ko tguuuuu...yer nyamuk!!!!!!
(''-") chayok!!!!!!!!

3 comments:

  1. kesian nye kat kwn aku ni...mg darah manis sebab tu nyamuk suka gigit mg....hahahaha aku tahu care terbaik...mg tido pasang kelambu...br xkena gigit di nyamuk tu...tp panas ah sikit...

    ReplyDelete
  2. liyana: tah la nyamuk tue...wahi nguh gigit aku...hahaha...nok kata manis darah aku..masin ada la...pasang kelambu? romantik la pulok...hahahaha

    ReplyDelete
  3. mg mmg dr zaman bljr lagi nyamuk wahi gigit mg...org lsin sku xdgr pun komen nspe...pasang ah kelambu romantik nape nye...panas giler duk dlm tu alamaknye nk sapa pagi peluh jeruk lu ah...

    ReplyDelete