orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Wednesday, January 26, 2011

aku yang koya???

aku koya ker? tak la...
mana ada aku koya....
tapi kenkawang aku ramai yang koya...
gegegegege.....
jom kita lihat..
sapa yang paling koya....
jeng..jeng..jeng...

ms nie mkn mlm...dekat ter...
budak2 akaun kena buat persembahan...
so last minute buat nie...
yana x join...uhuhuh
yana koya kali..x join...persembahan nie...

baity..
bercita-cita nok jadi..hehehe...
tapi x sempat la...
(ty...,jgn marah aku)

nik dan baity....
nie aksi berlakon...
nak masuk pilih kasih...
tapi kena reject!!!!
hahahahaha....
(eh..pilih kasih dah ada lom masa ni)

nie aku paling suka...
nik...
hahaha...nok jadi model minyak rambut....
bakat dah ader...ok la tue..
aper lagi nik...
p la uji bakat...
hehehe...

so korang...
cuba lihat sapa yang paling koya?
aku ke atau kenkawan aku?
hahahaha....
jangan marah yer semua...
aku sesaja jer nie....
gurau-gurau ngan korang...
hope jgn terasa hati yer...('',)
kenangan banyak sangat bersama korang...
tak dapat nak tepis kenangan itu....

tapi kan aku yang koya adalah milik.....
hehehe....
(''-'') chayok!!!!

1 comment:

  1. aku xkoya la mek da...tp aku mmg xleh la nk join joget2 gtu...eee xleh2....
    mg semua mmg bagus...sporting giler222...
    yang paling kuat koya mg ah mek da...
    org lain xnapok sgt koya atas pentas...
    nik mmg blh jadi model...pandai bergaya...hero malaya la katekan....btl x mek da???

    ReplyDelete