orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Wednesday, January 26, 2011

Minah BloGGer...

yer ker aku sekarang nie minah blogger???
hahaha...tidak..tidak..tida....
aku bukan minah blogger...
aku sekarang nie tengah excited sesangat nak explore aper yang ader dlm blog nie...
aper yang besh sangat ngan blog nie....
tengah duk explore somi aku tegur..
"bie sekarang dah jadi MINAH BLOGGER!!!!!"
"dari petang sampai mlm duk ngadap tenet jerk..."
hahaha....
ala, jgn la jelus...yerk bang...
nie sesaja jer...
untuk kepuasan kot..hehehe....
rupa2nya besh ek duk explore blog nie...
tak sedor pun!!!!!
patup ah laki aku kalau duk main tenet (lebih2 lagi edit Blog)
sampai 2 3 4 jam sehari!!!!
hahaha...
baru aku tahu erti kepuasan bila duk berblogger....
yang penting aku happy!!!!
(''-'') chayok!!!!!

1 comment:

  1. mg mmg minah blogger....dulu dh ah minah rempit...
    pah kwin ni tukar profession plk...tp still name minah....glamer nye kwn aku ni...
    aku pun wahi ngadap internet ni...mula ah macam2 aku nk buke...hahahaha

    ReplyDelete