orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Tuesday, January 25, 2011

bodyGuard aku

nie zaman masa aku belajar...
di kyt..
kalau korang nak tahu
aku ramai bodyguard...
aku tak tipu...
cuba korang lihat....

jeng..jeng..jeng...
nie la bodyguard aku
kay,pojie,husaini dan nik...
guana? hebat dok???
hahahaha...jgn mara yer....

tapi lepas abis belajar aku dah fired diaorang nie
sebab tak cukup gaji nak bayar kat diorang...
hahaha....

tapi sekarang aku tetap ada bodyguard baru..
kalau korang nak tahu..
inilah dia...

nie le bodyguard aku yang baru...
merangkap suami aku la...
dia jaga aku sepanjang hayat aku...
yang lain2 tak perlu dah...
hahahaha...
amacam? gagah tak? gagah kan kan kan....
(''-'') chayok!!!!

1 comment:

  1. gmbr atas tu bkn gmbr dgn bodyguard tp gmbr uda tgh koya dgn 'lelaki2 hensem' oh...kalu gmbr yg bwh tu br btl....emmm gagah nguh laki mg mek da...tp mg pun gagah dh kan...hehhehe jgn marah nti cpt tua...

    ReplyDelete