orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Tuesday, February 1, 2011

2009

4 julai 2009
tarikh bermakna dalam hidup aku dan somi..
disatukan dalam satu lafaz
di satu majlis yang serdahana
ternoktah satu ikatan janji yang telah di metri
sepanjang 6 tahun yang lalu
Alhamdullilah...bersyukur ke hadrat Ilahi...
kerna menyatukan 2 jiwa dihati...
yang sekian lama terpisah....
dengan satu hubungan halal disisi mu ya ALLAH...

sebelum akad nikah...

akad nikah 10.30a.m


lepas akad nikah

majlis persandingan

masa nak makan nie...

nie outdoor..di Terengganu

19 julai 2009
majlis berlangsung di bandar tenggara
Johor darul takzim..
syukur Alhamdullilah...
semuanya berjalan dengan lancar sekali...

time nie baru dah bersiap-siap nak p umah huby...

jauh nyer berjalan...tapi yang besh siap ada kompang lagi mengiringi kami...

anak-anak jiran....excited nak bergambar ngan kami..hehehehe

nie outdoor...dalam lalang...tapi mmg view cantik giler...

chhaakkk!!! (:

terima kasih tak terhingga
kepada
ahli keluarga di Terengganu dan di Johor
mak sedara dan bapak sedara...
kawan-kawan ku..
jiran-jiran ku..
kerna sudi datang kemajlis
perkhawinanku
doakan kebahagiaan aku dan suami...

amacam? puas hati tak???
hehehe...
("-") cyahok!!!!!



2 comments:

  1. ha kan lawa gmbr kwin tu...saje xboh tunjuk...
    oooo mg ade gmbr outdoor ek kat trg...aku xtahu pun...xkan sekeping tu je...tunjuk ah lg....

    ReplyDelete
  2. hahaha...koya okmo mu..aku gambo aku biasa-biasa saja la...gambo outdoor kat k.trg mmg ada...nak tgk? meh g dungun..leh tgk laka 4 album...eh kan dulu penah upload la..mu nyoknyok sokmo...

    ReplyDelete