orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Monday, February 7, 2011

jangan harap ko boleh curi.....

kebanyakkan kita semua mesti ada kenderaan kan...
tak kira la..keta,van or motosikal....
yer la..
orang kata bini no-2 la kan bagi laki-laki..
pempuan lak huby no-2....
malah nak beli sesebuah kenderaan bukannya murah...
tak makan asik dok kumpol duit nak buat bayaran muka...
so mesti korang terpikir-pikir...
selamatkah kenderaan aku nie???
bila aku tinggal...
keselamatan kenderaan terjamin ker???
maklumlah..pencuri makin ramai...
aku ada cadangan tuk korang....
aku rasa gerenti..pencuri takkan dapat curi
korang punya kenderaan...
aper lagi...jom kita lihat....
hehehehehe...









so, amacam?
pikir-pikirkan la....selamat beramal...
hehehehehehe.....
(''-'') chayok!!!!!



No comments:

Post a Comment