orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Sunday, February 6, 2011

terengganu negeriku.....

lama tak update blog...
bukan malas..
tapi oleh kerana kesibukkan melanda aku...
jadi nie baru boleh update blog...
raya cina...
jalan di sekitar kuala terengganu mmg jem giler-gilerrrr...
arghhhhhh...aku yang paling tensen....
masa aku balik petang rabu tue...
kereta manyak giler kat jalan raya...
semua plat keta no luar terengganu...
bertapa glamornya negeri aku....
mydin..giant..mmg laku la...kereta penuh sesak...
kedai-kedai makan penuh dengan orang ramai....
wah...mmg untung besarla peniaga-peniaga kita...
tapi yang tak beshnya....MAKANAN terlalu MAHAL!!!!!!!!
aku rakyat terengganu jadik tak puas hati!!!!!
dulu tak jadik mcm nie....
yer la negeri pelancongan kan...patupnya tak leh jadik mcm tue...
dulu kalau kuih rm1.00 4 biji..
sekarang rm1.00 dah 2biji...
ada lak tue rm1.00 mcm dah takder nilai...
semuanya rm2.oo...uhuhuhuh...
tak patup..tak patup....
so, korang perlu berhati-hati....
nak belanja..kena pikir dulu yer...
(''-'') chayok!!!!!!

p/s: aku suka jadi rakyat Terengganu....dan aku bangga sesangat...
hidup terengganu!!!!!!

No comments:

Post a Comment