orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Monday, February 28, 2011

jom heboh

25 to 26 febuari 2011
pertama kalinya jom heboh
berada di kuala terengganu...
mesti ramai yang teruja untuk pergi jom heboh...
termasuk aku!!!!! hehehehe...
tapi sayang aku tak berkesempatan untuk pergi jom heboh...
kerna 25 febuari aku di kelantan darul naim!!!!
aku hanya berkesempatan melihat di tv saja...
kesesakan jalan raya agak teruk..
bertapa ramainya penduduk kuala terengganu...
aku lak yang tensen...
tapi yang beshnya..
petang 26 febuari aku p makan murtabak!!!!
sodap!!! sampai menjilat sudu....
rm1.50 sebutir...
depan sek.men.panji alam..
cuba korang try...
(''-'') chayok!!!

No comments:

Post a Comment