orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Sunday, February 27, 2011

kelantan oh kelantan

25 febuari 2011
aku bersama huby,k.na,bonda dan k.ani sekeluarga
berjalan2 mengambil angin
di sekitar rantau panjang, wakaf che yeh dan pasar besar di kelantan darul naim
pukul 7.45 pagi aku dah bertolak dari pulau rusa menuju ke setiu,
9.30 pagi dari setiu ke rantau panjang...
tujuan sebenar aku ke kelantan
ialah mencari kain cotton flannel yang lebih murah di kelantan
tapi nampaknya..aku kecawa...
mmg ada, tapi harga terlalu mahal bagi aku...
jadi... pendapat aku
kelantan bukan pilihan aku...tuk mencari cotton flannel...
tapi, kelantan pilihan aku kalau aku nak cari blouse murah murah ;)
so, kalau korang nak p kelantan,
jgn lupa singgah lah di rantau panjang dan wakaf che yeh...
ingat jgn lupa....
(''-'') chayok!!!!

No comments:

Post a Comment