orang kata hidup perlu diteruskan untuk mencapai segala yang di impikan oleh kita semua...jadi aku mesti berusaha untuk mencapai apa yang aku impikan dan kepuasan hidup untuk diri aku sendiri.. :)

Sunday, February 6, 2011

pulau rusa

seminggu aku duk kat sini...
somi ada kursus la di petaling jaya...
rabu baru balik...
jadi, aku kena balik pulau rusa la....
duk ngan mak aku n k.na aku....
12.2 nati baru balik dungun....
besh..besh...jadik bujang balik...
hahaha....korang jgn jelus tau....
lebih2lagi kawan aku..si yana...hahahaha
pulau rusa...
ada sejarah tau disebalik nama PULAU RUSA...
berhampiran di dengan sungai paloh dan manir...
dulu-dulu...org kata gadis yang berasal dari pulau rusa memang cun-cun...
anak-anak dara yang berasal dari pulau rusa putih melepak...
korang tak caya? cuba tanya orang lama di pulau rusa....
betul...aku tak tipu....
hahahaha.....
tapi ape-aper pon..aku suka bangat menjadi
sebahagian warga orang pulau rusa...
(''-'') chayok!!!!!

2 comments:

  1. amboi2...siap ade name aku lagi ek....tp mmg jeles pun...nk gok aku duk umah mama aku seminggu lame tu....
    mmg org pulau rusa come2...mama aku pun kate gtu...tgk mak mg dh la kan come tu...perempuan sejati tu....
    tp ank ye xcome macam mak ye(mek da la tu) hahahah...jgn mrh gurau je....mg la come kali dlm ramai2 kakak2 mg tu...hahahah (netas dh baju2 tu)....

    ReplyDelete
  2. hahaha..aku kata doh...mesti mu jelus bangat....
    ala,mu hari2 jmp mamamu...aku nie seminggu sekali..xpon 2 mgu sekali...mak aku mmg ah...pempuan paling cantik dalam hidupaku...anak yer canti gok...x caya?kalu x..xkan jadi hok ijam kan kan..

    ReplyDelete